torstai 20. syyskuuta 2012

 Tässä pikainen katsaus syksyn töihin. Tein toisen lohikäärme/dino-hupparin meidän kummipojalle ja meidän tyttö piti väristä niin, että ei olisi raaskinut antaa hupparia. Hassu.
Oli hyvän kokoinen kummipojalle ja kun nää kaks temmelsi samanlaiset hupparit päällänsä, niin oli kuin kaksi marjaa! 
 Mekkoprojekteja. Niin. Mä olen nyt hullaantunut noiden huppareiden lisäksi tekemään mekkoja meidän tytsylle ja miksen muutamalle muullekkin pienelle tytölle.
On niin hämärässä otetut kuvat, että värit vääristyivät, mutta olkoon. Tuovihreä mekko on limenvihreämpi oikeasti.
Tää oli oikeestaan ensimmäinen aplikaatiojutska mulle ja käytin ihan liimaharsoa (voi se on huikeeta tavaraa), ja kaikkea kivaa sen kanssa saa aikaseksi.

Bambi-mekon sain valmiiksi tyttären päiväkotikuvaukseen edellisenä yönä kun aamulla oli kuvaus, mutta onneksi on viimetinka niin sai tämänkin valmiiksi.
Bambi on tildakankaasta, joka on mulla ollut kätköissä odottamassa ja sitten liimailin swarovskin kristalleita mekkoon antamaan vähän blig-blingiä, hyvin ovat pysyneet - ainakin toistaiseksi :)


 Lopuksi vielä kuva mun verhoprojektista, tässä siis meidän keittiön verhot, joiden piti ehkä olla vihreät, mutta niin siinä sitten yllättäen kävi, että vaaleanpunaista niihin tuli lopulta. Ruskeat nauhat näyttävät aika silmiinpistäviltä tässä kuvassa, mutta sopivat loistavasti kankaan kuvion ruskeeseen sekä meidän tummanruskeaan keittiönpöytään.
Verhojen ompelukin oli ihan helppoa, joten jos sitä tyttären unihuoneeseen saisi ommeltua verhon tässä joku päivä.. vaaleansininen olisi tavoiteväri.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti