sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Apinatunika ja keijutunikasta sovituskuva

Apinatunikan ompelin jo jokunen aika sitten, mutta mä en ole vieläkään saanut laitettua neppareita eteen. Mä en tajua mikä niissä muka on niin hankalaa laittaa, kun muuten pidän itseäni aika tarkkana ja kaikkee, mutta neppareita mä en vaan osaa laittaa.. Joten oon vaan harjotellut muualle.. Nyt ostin Prymin pihdit, mutta pitäs viel ostaa vähän pienempi nepparijutska kun mitä mulla on.. Muuten mulla on pari pakettia vasaraneppareita, mut ääh.. 
Apinakankaasta ensin pidin, sitten en. Ajattelin kokeilla vähän kaavamuutoksia, tässä on niinkö Ob:n Little Elephant lyhkäsillä pussihihoilla, tuli tosi kiva. Nii ja sit kaaritaskut raitakankaalla. Ja sitten lilat resorit, ni täähän on aivan mahtava! 
Tyttökin ihastu kovasti ja tää on nyt mun suosikkikaava ehkä. 
Kuvaa voi tulla joskus edestäkin, jos joskus saan nepparihommat toimiin ja tunikan päälle.. Tai sit mä laitan Kam-nepit, mut haluisin "oikeet" nepparit.. 



Alla vielä sovituskuvaa aikasemmin postatusta keijutunikasta (Lucky cat), joka tuntui ihan pieleenmenneeltä, kun oli vähän lyhyt. Rypyttelin pikkasen helmaa niin vähän parani ja tää on oikeestaan aika kiva.



Meillä on taas bloggerin kanssa mielipide-eroja kuvien ja tekstien asettelusta ja tänään mä annan bloggerin voittaa.. Molemmat tytöt nukkuu ainakin vielä, niin mä painun oottaan et ne kömpii viekkuu nukkuu :) (3kk vanha ei ihan vielä itse kömmi, mutta kuitenkin.. ja kohta 3v kömpii vasta ihan aamusta..)


Yritin muuten laittaa tuonne oikealle yläkulmaan tuollasta hommelia, jos haluaisit lukijaksein ryhtyä..
Ois aika kivaa.. Kommenttiakin saa jättää :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköiset tunikat ja ihanat sivutaskutkin :)

    VastaaPoista
  2. Kivannäköisiä tunikoita kaikki!

    VastaaPoista
  3. Kiitos :)
    Kam-nepit tähän sitten tuli ja ollaan saatu apinatunika käyttöön. On tosi kivat päällä.
    Ihanaa, kun alkaa hahmottaan kaavojen muutosjuttuja :)

    VastaaPoista
  4. Onpas kivan näkönen apinatunika! Mulla kävi täysin samoin ton apinakankaan kanssa ;) Odottaa edelleen ideaa mitä siitä tehdä. Ehkäpä rohkenen koittaa tunikaa.. Little elephant on myös kokeilulistalla kärkipäässä, kaavat jo piirretty. Kiitos tsemppaavista kuvista :)

    VastaaPoista