torstai 14. marraskuuta 2013

Tripp-trapp-pehmuste

Oonko mä joskus muuten jollekkin maininnut, että mä tykkään yhestä kankaasta aika paljon.. :)
Mä tiedän joo, että valkonen ei ehkä ole paras tuollaisen kohta 6 kk syömisharkkoihin paras syöttiksen pehmusteen väri, mutta joka tapaukses niit joutuu peseen, ni siks ta-daa- hattarakekkereitä <3



Mallia otin suoraa tuolin omista pehmusteista, ompelin päällekkäin hattarakekkerit, kaksi kerrosta vanukangasta ja valkoisen taustakankaan sekä takaosan "huppu" joka tulee vauvaosaan kiinni.. (niin huppuun ensin ompelin kanttauksen avonaiseen reunaan)
Ompelin eka koko pumpsin ja sitten vasta leikkasin kankaat, kävi oikein näppärästi. Käänsin homman oikeippäi ja hyvin natsas :) Alareuna kiinni ja ompelin sitten vielä tarranauhaa ja oikee upee tuli. 

Tässä näkyy tuo takaosan huppu:

Tästä tuli aivan ihana ja oli aika nopea tehdä, joten taidan tehdä parit vaihtopehmusteet lisemmäisesti :)
Istumaosaan pehmustetta en viel tehnyt, seki vois olla ihan hyvä :)

2 kommenttia:

  1. Kiitos Kirsikka <3
    Mä olen ihan ihastunut tähän ja tätä tulee aika usein ihasteltua voin kertoo.. Ollaan kuopuksen kanssa soseet aloitettu jo ennen tuota uutta pehmustetta, ja tää on vielki puhdas! Luulin et ois ollu pesus jo monta kertaa.. :)

    VastaaPoista