torstai 10. lokakuuta 2013

Helikopteripaita

Tein tän ihan salaa. Niinku mukamas. Koska mun piti ja pitäis siivota mun käsityöhuone. Ja sit mun pitäis skräpätä. Mutta mulla on niiiiin kauniita kankaita, et mun on pakko vähän ommella..
Skräppääminen alkaa jo ahdistaan vähän, vaikka se on aivan ihanaa. Alotin projektin, että teetän joka kuukaudesta parhaat kuvat ja joka kuukaudesta on oma skräppialbumi. Mutta kun olin töissä talvella ja olin ihan mielettömän väsynyt illat töistä ja tytsyn kanssa touhuilusta ja raskaudesta, mä jäin kauheena jälkeen. Nyt piti pitää ompelukone kiinni ja saada niitä vähän eteeppäin, koska se on ihanaa puuhaa, mutta salaa mä vaan ompelen.. voih. Ja en ees raaski ommella niistä kauneimmista kankaista, vaan suunnittelen niistä jotai "täydellistä". Kohta mä varmaan kyllästyn niihin ja ne on ihan out eikä ne riitä enää neideille vaatteisiin ja mitäs sitten.. Niistä on vaan alettava ompeleen. Niin sitten kun eka on siivottu ja skräpätty. Heheh. Nii varmaan.

Jotenkin tää helikopterikangas puhuttelee mua ihan mielettömästi. En edes muista monta pipoa oon tästä tehnyt. Olen miettinyt jotain paitaa tytsylle tästä, joka ois muuten kovin tyttömäinen. Sitten törmäsin tässä ihanassa blogissa  paitaan, jossa oli yhdet maailman kauneimmat hihat! Raglanhihat rypytyksillä. Oih!
Haluan ne hattarakekkereihin myös jotenkin yhdistää, mekko vähän mielessä.. Mutta tää oli nyt harjotuspaita, kun piirtelin kaavaa ite näihin hihoihin, ihan hyvät hihat tuli.

Tyttömäiset jutskat oli tää pallollinen oranssi kangas ja noi rypytykset. Takaosa on ihan pelkkää yksväristä ruskeeta. Hihat on viel vähä reilut, mutta menee kohta sitten mukavammasti. Tämmöset nopeet sovituskuvat napsasin, kun mun piti ehkä olla siel siivoomas..



(Tästä tekstin määrästä päätellen se järkkäily ei taas ois niin kivaa.. Mut oishan se ihan kätevää ku kaikelle ois paikat ja sillee..ei tarttis pelätä kaatuilevia kasoja..)
Saas nähdä osaanko tytöllä pitää ruskee-oranssi-yhdistelmää, kun tykkään kovasti, mut jotenkin se ei vaa oo mun juttu kuitenkaan.. Kelta-ruskea kirahvitunika lähti kaverin lapselle, kun en sitä osannut pitää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti