perjantai 21. maaliskuuta 2014

Puudelit

Vihdoin mä päätin raaskia leikata Viljamin puodin ihkut Puudelit, tuli tunikamekot tytöille ja mulle on odottamassa vielä kangasta ehkä paidan etukappaleeseen, tai minkä samisteluhommat tekiskään.. 



Pienempi on kokoa 80, osittain samasta kaavasta kun Siiri ja Myyry aikasemmin, paitti että lyhkäsillä pussihihoilla. Mä olen ihan ihastunut tähän kaavaan <3
Isompi n. 98, on aika reilu vielä.. ainakin pituudelta. Eli ehkä sitten enempi mekko :) Kaava kans vähän-tota-tosta-ja-tuolta-ja-sit-tää-meniski-näi ..



Tyttäret halus vaan leikkii kun äiti yritti ottaa sovituskuvia, olen odottanut että saisi uudet otettua, kun välillä aina toinen mekko pyykissä, mutta kun ei ole tullut otettua ni näillä mennään :)
Takakappale on esikoisen mekossa yksväristä vihreää. Hauskasti nää menee pitkähihasen päällä näin kylmemmillä ilmoilla :)



Semmosta sovituskuvaa nytten :)



Olen myös uudelleen löytänyt nää päällystettävät napit tuossa jokinaikaa sitten, nyt näistä tuli napit mekkokankaasta tuommosee silmukkaan, isommassa isompi nappi ja pienemmässä sitten pienempi. Teen muuten lenkin kapeasta pyöreästä kuminauhasta, joustaa kivasti ja pään saa (ehkä) läpi avaamatta nappia jos  niikseen tulee :)



Kevätpipa Venlalle, piti jotai saada aplikoitua välillä, tuli pupu :)



Eka rusettipipo minkä oon tehnyt, miehen äiti pyys tekeen siskolleen eläkkeellejäämislahjaks, ja miehän sitten tein :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti