torstai 4. joulukuuta 2014

Lohikäärmepaita

Mulla oli kiva ajatus, että laneilla (pari kk sitten) ompelemani vaatteet saisin laitettua sovituskuvineen yhteen isoon postaukseen, mutta eipä siinä niin ole käynyt. Kuvaamatta-olevien pino kasvaa ja kasvaa ja välillä sieltä nappaan paidan jos pari käyttöönkin. Ajattelen, että päivän mittaan napsasen sitten kuvan sieltä ja toisen täältä. Mutta eih. Päivät vilisevät ja muistikortti huutaa tyhjyyttä. Tai onhan siellä niitä viuh-kuvia, kun otan kameran esille ja viuh - kun malli on jo häippässyt..

Joten esittelen nämä nyt niin kun vain pystyn. Ja sitäpaitsi, "peruspertsat" on ihan liian vähäarvostettuja. Mä ainakin nautin tosi monesta ihan simppelistä paidasta, jonka oon ite tehnyt ja jota tyttäreni pitää :)


Tätä Lohhari-kangasta oli ihan pakko ostaa kun sitä tuli Majapuulle. Myönnän, että ei ollut mitään suunnitelmaa tästä. Laneilla sitten päätin, että tästä tulee meidän pikkuhurjimukselle paita ja niin siitä tulikin, Ob:n Autumn Forest koossa 92.

Tehosteena pinkit resorit ja pinkki tikkaus paidan helmassa.



Ja niin minä taivutin tämänkin kankaan aika tyttömäiseksi ;)
(ja kun aluksi olin niin iloinen, että on niiiiiin ihana kangas pojille nyt :) )

2 kommenttia:

  1. Tulipa kiva paita, ei tosiaan kankaana ole kovin tyttömäinen mutta valmiina tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Kiva pitää välillä vähän erilaista paitaa :)

      Poista